Bliv medlem af Foreningen Byens Hus

Byens Hus drives i et samarbejde mellem Foreningen Byens Hus og Gentofte Kommune.
Som medlem af Foreningen Byens Hus har du som arrangør mulighed for at få tildelt faste lokaler til afholdelse af arrangementer og aktiviteter i Byens Hus. Men du kan også deltage i foreningsarbejdet som frivillig og for eksempel hjælpe til med billetsalg, stå i bar til arrangementer, kommunikation og meget mere. Se hvordan du melder dig ind nedenfor.

I Byens Hus sætter vi det aktive medborgerskab og demokratiske principper højt. Derfor er det borgerne selv, i form af bestyrelsen i Foreningen Byens Hus, der fordeler lokaler til medlemmer samt udarbejder principper og retningslinjer for brugen.

Det betyder, at ønsker man som arrangør/borger/forening at benytte faciliteter i Byens Hus fast f.eks. hver onsdag aften til et foreningsarrangement, så skal man være medlem af Foreningen Byens Hus og søge om lokale hos denne.

Der er tre medlemstyper:

Guldmedlem; arrangører/foreninger, der har mere end 12 arrangementer/aktiviteter årligt i Byens Hus. Pris: 200 kr/år

Sølvmedlem; arrangører/foreninger, der har mellem 1 og 12 arrangementer/aktiviteter årligt i Byens Hus. Pris 100 kr/år

Støttemedlem; borgere, foreninger mv. som ønsker at støtte projektet og løbende blive orienteret om udviklingen. Pris 50 kr/år.

Indmeldelse skal ske via denne formular: Indmeldelsesblanket

Bemærk at ansøgning om lokaler fra august, 2021 til juli 2022 kan sendes fra 20. februar til 20. marts, hvorefter lokaleudvalget vil fordele lokalerne og sende besked herom direkte til ansøgerne.

 

NB. betalingsinfo sendes, når ansøgningen om medlemskab er blevet behandlet af bestyrelsen.